.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم اعتقاد برخي مدیران مازندران به فعالان آی تی استان

نائب رئیس نظام صنفی رایانه ای کشور با تاکید بر ارتقاء دانش مدیران در حوزه فناوری اطلاعات، اظهار داشت: متاسفانه برخي از مدیران ادارات مازندران به فعالان آی تی استان اعتماد ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رمدانی صبح دوشنبه در حاشیه دیدار اعضای هیئت رئیسه شرکت مادر تخصصی فناوری اطلاعات مازندران با سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ساری افزود: باید اعتماد و اعتقاد مدیران ادارات استان به توانمندی های فعالان بازار فناوری اطلاعات بیشتر شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون 25 هزار واحد صنفی در مرکز استان فعال بوده که بخش اعظمی از این تعداد را فعالان حوزه فناوری اطلاعات تشکیل می دهند که نقش اساسی در ارتقاء دانش و آگاهی علمی در حوزه فناوریهای روز ایفا می کنند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران با اشاره به اینکه این نظام نخستین نظام صنفی رایانه ای منسجم در کشور بوده است، تصریح کرد: بسیاری از فعالیت های حوزه آی تی و آی سی تی با تشکیل این سازمان، هدفمند شده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در باور برخی مسئولان نیست، اظهار داشت: شیوه های بهره گیری از آی تی هنوز در ادارات مازندران جانیفتاده است.

علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه توسعه فضای سایبری برای توسعه ارتقاء فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان ضروری است، افزود: با اجتماع تشکل رایانه ای، بسیاری از فعالیت های آی تی ادارات باید هدفمند اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مدیران استان باید بیشتر با مفاهیم فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا شوند، افزود: هنوز بسیاری از مدیران در استان نحوه کار اولیه با رایانه را بلد نیستند.

یوسف نژاد خواستار برگزاری سمینار تخصصی آشنایی مدیران دستگاههای اجرایی استان با مفاهیم آی تی و آی سی تی از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت مادر تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در مازندران شد.

وی تشکیل شرکت مادر تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان را به فال نیک گرفت و خواستار اجرای پروژه ها و طرحهای آی تی ادارات استان از سوی این شرکت شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.